Saturday 24 September 2011

Ribuan Terima Kasih, atas jemputan Ceramah "Program Pecutan Akhir PMR 2011 SMK Iskandar Shah Jasin. Bertempat Dewan PPD Jasin

SIJIL PENGHARGAAN PENCERAMAH 

Tahniah kepada Unit Bimbingan& Kaunseling SMK Iskandar Shah Jasin, kerana berjaya menjayakan program ini dengan jayanya. Ucapan terima kasih atas jemputan saya sebagai penceramah. Sekalung penghargaan jutaan terima kasih kepada pentadbiran sekolah terutamanya tuan pengetua kerana merestui program ini di laksanakan.. Seterusnya setinggi tahniah kepada para peserta program ( Tingkatan 3 ) yang mengikuti program ini. Semoga apa yang disampaikan dapat diamal dan di jadikan panduan untuk bekalan menghadapi peperiksaan PMR yang bermula pada 4 /10/2011. Doa seluruh warga Darul Imtiyaz Management tidak pernah putus- putus mendoakan semoga kalian mendapat menghadapi peperiksaan dengan jayanya dan seterusnya dapat mencapai kejayaan yang di idam- idam kan selama ini. Ustaz halal kan segala ilmu yang ustaz sampaikan ... Terus kan berjuang ... Kita jumpa di puncak kejayaan amin .... ikhlas dari Ustaz Master Sulaiman Ismail ( Pakar Motivasi & Kemahiran Belajar - Merangkap penceramah sekolah -sekolah di Malaysia )

2 comments:

  1. Kami warga SMKIS mengucapkan ribuan terima kasih, moga semua pelajar T3 SMKIS akan beroleh kejayaan cemerlang dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete